Info kamp en inschrijvingen

Beste leden en ouders

Binnen iets meer dan een maand is het alweer zo ver! Ons geliefde scoutskamp 😊 In dit bericht kunnen jullie alle informatie terugvinden over de kampen en inschrijvingen. Helemaal onderaan staan in bijlage ook nog de kampboekjes voor groot en klein kamp, de handleiding voor de steekkaarten en het invulbare doktersattest.

Zoals vermeld zullen we een gesplitst kamp hebben dit jaar. De kapoenen en kawellen zullen op samen op klein kamp gaan, de jogi’s en de jv’s op groot kamp en onze givers gaan dit jaar op buitenlands kamp!

Het kamp voor de jogi’s en jv’s zal plaatsvinden op de gewoonlijke data: van 10 tot 21 juli.
De kapoenen en kawellen zullen van 15 tot 20 juli op kamp gaan.
De givers ontvangen via hun leiding de informatie

Ook dit jaar blijven er enkele basismaatregelen gelden:

  • Elke bubbel is verplicht een corona-coördinator aan te stellen. Deze persoon houdt alle externe contacten bij, is op de hoogte van alle activiteiten,…
  • Deelnemers die ziek zijn in de dagen vlak voor kamp, blijven thuis. Bij twijfel vragen we dat ouders de huisarts contacteren.
  • Alle medische info zal voor kamp nog geüpdatet moeten worden, meer info daarover kan u vinden bij de steekkaarten.

De inschrijvingen gaan vanaf vandaag open.  Gelieve deze voor 2 juli helemaal in orde te maken, inclusief betaling. We zouden ook willen vragen om na te kijken of u uw zoon/dochter heeft ingeschreven voor dit scoutsjaar, we missen namelijk nog enkele inschrijvingen. Wie niet ingeschreven is, is ook niet verzekerd op kamp.

Hoe verloopt de inschrijving?

Betalen kan voor de KAPOENEN, KAWELLEN, JOGI’S EN JV’S via een overschrijving naar:
BE68 7343 9534 met vermelding “kamp + naam lid + tak”. Meer info hierover vinden jullie in het kampboekje. Gelieve dit voor 2 juli in orde te brengen

Voor het kampen wensen we een zo volledig en actueel mogelijk overzicht te ontvangen van alle medische informatie. Dit doen we door middel van online individuele steekkaarten van Scouts en Gidsen Vlaanderen. Dit is hetzelfde systeem als we vorig jaar gebruikt hebben, als uw kind al een steekkaart heeft moet deze alleen gecontroleerd worden. Indien uw kind nieuw is bij de scouts zal u een nieuw account moeten aanmaken. Meer info over hoe dit precies in zijn werk gaat vindt u hier. (Hiervoor zal u het lidnummer van uw kind nodig hebben, dit staat op hun lidkaart. Indien u deze niet heeft mag u altijd een mail sturen naar erika5vdb@gmail.com, zij zal u dan het lidnummer bezorgen)

Dit was het dan alweer voor de inschrijvingen! Hopelijk was alles duidelijk en indien niet mag u altijd de groepsleiding contacteren (of opnieuw erika5vdb@gmail.com) . Wij kijken er alvast heel erg naar uit. Tot dan!

Bijlagen:

Stevige linker

De leiding