Givers

Zaterdag 24/02 Ikea

Yow givers, kasten, ramen, vloerbekleding, badeentjes, Zweedse balletjes je vindt het er allemaal, wat wij gaan doen is niet shoppen of eten maar iets veel leukers. Kom in je normale kleding (dus niet je scouts kleren!) naar de lokalen op zaterdag van 14-18 uur en beleef een leuke ervaring in dat blauw geel filiaal.

Vrijdag 1/03 Toneel

Eeeh givers, William Shakespeare, Samuel Beckett, Berlot Brecht al deze mannen maakten het al. Wij gaan deze week naar toneel en niet zomaar toneel want in onze groep zijn er leden die zelf meespelen #cool #trots. Wordt het een tragedie of een drama stuk, welke rekwisieten komen er in voor ontdek het en kom gezellig mee. We verwachten jullie vrijdag om 19 uur aan de lokalen.

3/03 Wafel verkoop

Eeeh givers, deze zondag worden jullie van 14-16 uur verwacht om weer wat geld in het laadje van de givers te brengen om coolere activiteiten te kunnen doen op buitenlandskamp. Dus we verwachten jullie allemaal!

10/03 Dropping

What’s upp giverkes, deze week is misschien wel de grootste uitdaging die jullie dit jaar voorgeschoteld krijgen! Jullie zullen gedropt worden en zelf de weg terug moeten vinden. Waar jullie gedropt worden, wat voor materiaal en proviand jullie meekrijgen en welke gekke wegen en bijzondere plekken jullie gaan tegen komen houden we nog geheim. Als ik jullie was zou ik toch leren wat azimut is en wat 180° kompas fouten zijn. Bovendien zou ik als ik jullie was mama en papa en dikke knuffel geven want misschien vinden jullie de weg niet meer terug… Jullie worden verwacht om 14 uur aan de lokalen en als we jullie tergzien dan om 18 uur terug aan de lokalen.

17/03 Maffiaspel

Yow, givers kunnen jullie de scotoe te slim af zijn? Kunnen jullie je stach verplaatsen en verkopen zonder gepakt te worden? Wie kan op de streets het meeste dokou maken? Kom naar de lokalen van 14-18uur  om dit te weten te komen…

24/03 Woutloperskeuken

Dag giverkes, een satéke, een kip brochette, een salade met quinoa en een vinaigrette op basis van graanmosterd en ciderazijn alles kan. We gaan samen fietsen naar een leuke plek waar we zelf vuur gaan maken en op ons cool vuur lekker gaan koken. Belangrijk kom met de fiets en neem eten mee. We spreken af van 11 tot 15 uur aan de lokalen.

31/03 Pasen

Het kan niet altijd rozenkleur en maneschijn zijn, vandaag krijgen jullie ons jammer genoeg niet te zien, MAAR het is wel Pasen dus jullie kunnen wel leuk eitjes gaan rapen in de tuin.

7/04 Afvaart

Al die willen te kaap’ren varen, moeten mannen/vrouwen met baarden zijn, Karel Willem en Lou die hebben baarden, die hebben baarden. Karel Willem en Lou die hebben baarden zij varen mee. Wil jij mee varen kom dan naar de scouts van 14u-18u en wees je bewust dat je wel eens een klein ietsiepietsie nat zou kunnen worden.

12/04-14/04 Groepsweekend

Dit is zoals altijd weer het grootste weekend van het jaar voor de scouts, iedereen komt samen op weekend en speelt geweldige leuke spelletjes. We zullen hierdoor vrijdag avond afspreken en zondagmiddag kan je terug naar huis. Verdere info volgt nog.

21/04 Carwash

Deze zondag organiseren wij een carwash om nog wat extra centjes te verdienen voor buitenlands kamp. Met hoe meer jullie komen hoe meer auto’s we kunnen wassen en hoe meer geld we zullen verdienen! Spread the word bij jullie ouders en familie met een auto zodat wij deze helemaal kunnen opblinken! Wij verwachten jullie van 14u-18u aan de lokalen.

28/04 BBQ

Vandaag kunnen jullie allemaal met jullie familie en vrienden komen smullen op onze jaarlijkse BBQ! Er is geen vergadering maar we verwachten dat jullie massaal aanwezig zullen zijn om te genieten van een zalige BBQ namiddag. Meer info en het inschrijvingsformulier volgen later

4/05 – 5/05 24 uurs

Dit is het moment waar jullie allemaal op gewacht hebben, Het moment waar vanaf dag 1 naar wordt afgeteld, THE ONE THE ONLY giver 24u. Hierbij blijven we samen 24u wakker en steken we gedurende deze tijd de leukste dingen uit. Dit zal plaats vinden van 5u ’s ochtends op zaterdag tot 13u op zondag. Verdere informatie zal nog volgen.

12/05 Zee

Laten we allemaal hopen op zon vandaag want we gaan de hele dag naar zee!! We spreken af om 9u aan het station van Leuven en we zijn tegen 17u terug. Meer info over de prijs volgt later.

19/05 Laatste vergadering

De laatste vergadering is alweer aangebroken :(( maar niet getreurd we zien jullie allemaal terug op kamp!! Kom naar de lokalen van 14u-17u voor een geweldig groepspel als knallende afsluiter van het scoutsjaar.

26/05
Omdat ons fantastische scoutskamp er binnenkort aankomt, organiseren we vandaag een

inschrijvingsavond. Deze vindt plaats van 17u tot 19u aan de lokalen. Er zal ook de

mogelijkheid zijn om online in te schrijven, maar als jullie graag langskomen zijn jullie zeker