Kawellen

Dag allerliefste kawellen!!! De leiding heeft jullie heel hard gemist tijdens de vakantie en hoopt jullie dus talrijk terug te zien dit semester! Wij hebben weer een heleboel leuke vergaderingen voor jullie voorbereid dus hopelijk hebben jullie er evenveel zin in als wij :)))

Zondag 18/02

Haal vandaag de beste maffiabaas in jezelf naar boven om samen met ons aan een uiterst geheime opdracht te werken… We verwachten jullie om 14u in uniform aan de scoutslokalen. Om 17u mogen jullie hopelijk levend en stinkend rijk de scouts weer verlaten.

Vrijdag 23/2 – Zondag 25/2

Dit weekend gaan we met heel de groep op kawellenweekend!!!! Joepieeee

Meer info kunnen jullie terugvinden in jullie mailbox.

Zondag 03/03

Van Afrika tot in Amerika, vanop de Himalaya tot in de woestijn… Hebben jullie zin om de wereld te verkennen? Hopelijk hebben jullie niet te veel vliegangst, want vandaag gaan we op wereldreis! We starten onze reis om 14u aan onze scoutslokalen. Om 17u mogen jullie hier weer worden opgehaald.

Zondag 10/03

Wie heeft er zin om wat te relaxen in het bubbelbad? Of maak jij liever de glijbanen onveilig?? Ideaal, want vandaag gaan we zwemmen!!! We spreken om 14u af aan de sportoase en om 17u mogen jullie daar weer opgehaald worden. Vergeet zeker niet je zwembroek, handdoek en 5 euro mee te nemen.

Zondag 17/03

Haal jullie innerlijke Picasso of Van Gogh al maar naar boven, want vandaag gaan we knutselen! We verwachten jullie met jullie creatiefste brein om 14u aan onze scoutslokalen. Om 17u mogen jullie met jullie prachtige creaties terug naar huis.

Het is dit weekend, van vrijdag 15/3 tot zondag 17/3, ook spaghettiweekend op de scouts! Kom dus zeker met al je broers, zussen, ouders, vrienden… langs om een heerlijke spaghetti te eten!! Meer info volgt nog.

Zondag 24/03

Vandaag houden we een leerrijke kampvergadering! Op deze vergadering leren we jullie verschillende kamp skills en bereiden we jullie voor op ons super leuke kamp in juli. Jullie worden verwacht van 14u tot 17u aan de lokalen.

Zondag 31/3

Vandaag is er helaas geen vergadering. Geniet van jullie Pasen!

Zondag 07/04

Vandaag is de enige echte paashaas langsgekomen bij onze scoutslokalen. De heerlijke paaseitjes zijn wel nog goed verstopt… Vandaag komen we er achter wie van jullie de meeste paaseitjes kan vinden tijdens onze super leuke paasvergadering! We verwachten jullie van 14u tot 17u aan de lokalen.

Vrijdag 12/04 tot zondag 14/04

Dit weekend gaan we met heel de scouts op groepsweekend!!! Meer info volgt nog.

Zondag 21/04

Hoe vettiger, hoe prettiger! Vandaag spelen we vettige spelletjes. Doe dus zeker kleren aan die vuil mogen worden. Wij zijn heel benieuwd wie van jullie het vuilst durft te worden!  We spreken om 14u af aan onze vertrouwde lokalen. Om 17u mogen jullie terug naar huis en kunnen jullie een heerlijke douche nemen.

Zondag 28/04

Vandaag is er geen vergadering maar wel onze super gezellige jaarlijkse BBQ! Breng al jullie familie, vriendjes en vriendinnetjes maar mee! Iedereen is welkom vanaf 12u.

Zondag 05/05

Vandaag gaan we samen genieten van het lekker warme weer! We spelen een hele namiddag verschillende waterspelletjes. Zorg er dus voor dat je zeker kledij aan hebt die nat mag worden! Van 14u tot 17u aan onze lokalen.

Zondag 12/05

Met de trein naar Oostende!! Vandaag gaan we naar zee! We spreken af om 9u aan het station van Leuven. Breng zeker een lunchpakket mee en eventueel zwemkledij indien je dit zou willen. Om 17u mogen jullie terug worden opgehaald aan het station. Tot dan!

Zondag 19/05

Vandaag is het jammer genoeg alweer de laatste vergadering van het jaar 🙁. We spelen een super leuk groepsspel met alle takken samen. De vergadering is van 14u tot 17u vandaag.

Zondag 26/05

Deze avond is de inschrijvingsavond voor het kamp! Dit zal doorgaan van 17u tot 19u in onze scoutslokalen. Het is ook altijd mogelijk om je gewoon online in te schrijven via de website.

Kamp

Dit jaar gaan de kapoenen, kawellen en jonggivers samen op tentenkamp!

• Kapoenen & kawellen: 16/07 – 21/07
  • Jonggivers: 10/07 – 21/07

Check zeker onze webpagina’s voor meer info over speciale activiteiten, weekends, kampen en evenementen

Als er nog vragen zouden zijn, aarzel dan niet om ons te contacteren op:

kawellenleiding.scoutsleuven@gmail.com

of op onze nummers:

Noor : 0483 72 99 34

Lotta: 0489 24 79 32

Loes: 0468 19 63 17

Kato: 0470 69 61 79

Een stevige linker
De kawellenleiding

Hoi,

Wij zijn de Kabouters (meisjes) en de Welpen (jongens), maar omdat we toch allemaal 1 groep zijn noemen ze ons de kawellen (8 tot 11 jaar).

Zondag van 14u00 tot 17u00 duiken wij vol overgave in de spelen die de leiding voor ons heeft voorbereid, meestal vol fantasie en spanning. Omdat we één groep zijn, krijgt iedereen bij ons een kans om te tonen waar hij of zij goed in is.

De sterken zorgen voor de anderen, de rustigen houden iedereen bij elkaar en de slimmeren helpen waar ze kunnen om de anderen iets te leren. Wij zijn één groot team en daarom schrikt ook geen enkele uitdaging ons af.

Dat kunnen we ieder jaar bewijzen tijdens de eerste maand van de zomervakantie op ons kamp. Een hele week geven we alles wat we hebben op het kamp, dat ingekleed is binnen een bepaald thema.

(Kawellen: kinderen aan de macht)

klik hier voor het boekje

Noor, Lotta, Loes en Kato

contact: kawellenleiding.scoutsleuven@gmail.com