Jong givers

Jooow jonggivers! Hopelijk hebben jullie evenveel zin als jullie leiding in een nieuw semester met nog meer leuke activiteiten :))) Hieronder vinden jullie alle informatie van februari tot mei!
Ps. het is leuk als jullie zo veel mogelijk in scoutsuniform komen 🙂

25/02 Zeeslag
Hey jonggivers, of zeggen we beter bemanning?. Vandaag spelen we het grote zeeslagspel en zien we hoe goed jullie om kunnen met de gevaren van de zee! Jullie kapiteinen verwachten jullie van 14u tot 18u aan de lokalen!

3/03 Levensweg
Jow jow JONGgivers! Jullie staan nog aan het begin van de lange levensweg. Studeren, trouwen, kindjes en oud worden zit er nog allemaal aan te komen. Vandaag beleven we het allemaal in het grote Levenswegspel! We zien jullie graag van 14u tot 18u aan de lokalen voor het spel van jullie leven!

10/03 Geocaching
Wie van jullie heeft er al gehoord van geocaching? En wie heeft het al eens echt gedaan? Goed nieuws, want vandaag gaan we op zoek naar caches overal in Leuven! Oefen al maar op jullie oriëntatieskills… We zien elkaar van 14u tot 18u aan de lokalen.

17/03 Gangstervergadering
Wassup jonggivers, jullie hebben al vaak aan de leiding getoond dat jullie echte stoere jonggivers zijn. Vandaag mogen jullie dit extra hard bewijzen dat jullie niet bang zijn voor de criminele wereld tijdens de gangster vergadering! Gangsters worden verwacht van 14u tot 18u aan de lokalen.

24/03 Vettige spelletjes
Dag jonggivers! Vandaag is niets te vies want we spelen vettige spelletjes! Doe zeker kleren aan die vuil mogen worden en dan zien we jullie om 14u aan de lokalen. Om 18u mogen jullie (iets minder proper) terug naar huis.

31/03 GEEN vergadering
Lieve jonggivers, vandaag is het spijtig genoeg geen vergadering, maar we zien jullie binnen twee weken terug op ons groepsweekend!
07/04 Verrassing vergadering
Wat we vandaag gaan doen is nog een verrassing! Maar we zien jullie graag allemaal komen deze vergadering om 14u aan de lokalen. Waarna jullie weer overdonderd door onze geweldige verrassing vergadering weer naar huis te keren om 18u.
12/04-14/04 Groepsweekend
Joepieee we gaan op weekend met de hele scouts!!! Meer info over ons superleuke groepsweekend volgt nog via mail/ in de facebook groep.

21/04 Woutloperskeuken
Naar goede jaarlijkse gewoonte gaan we vandaag op woutloperskeuken! Samen koken we gezellig een (veggie)vleesje op ons zelfgemaakt vuur. 🙂 Vergeet zeker jullie fiets mee te nemen en iets lekkers om te bakken (vleesje, groentjes…)! We spreken af van 11u tot 14u aan de lokalen.

28/04 BBQ
Deze zondag is het spijtig genoeg geen vergadering :,( Maar gelukkig wel onze jaarlijkse BBQ!!! Kom zeker langs vanaf 12u voor vers gebakken vlees of vleesvervangers en groentenbuffet of gewoon om iets te drinken. Iedereen is welkom! Meer info volgt later.

04/05-05/05 Jonggiverweekend
Woehoeeew we gaan op jonggiverweekend!!! Ons superleuk weekend begint zaterdag om 10u en is helaas alweer gedaan zondag om 12u. We verwachten jullie gepakt en gezakt (slaapzak, matje, pyjama…) met de fiets aan de lokalen! Hierover volgt nog een inschrijving mail in de loop van het semester.

12/05 Zee
Hey jonggivers! Pak je zonnebril, zwemkleren en je handdoek al maar, want vandaag gaan we naar de zee!!! We spreken om 9u af aan het station van Leuven waar we na een relaxerend dagje weer om 17u zullen toekomen. Vergeet zeker geen centje mee te nemen voor de trein (exacte bedrag volgt nog)!

19/05 Laatste Vergadering
Lieve jonggivertjes, deze week is het spijtig genoeg de laatste vergadering maar het wordt zeker niet de stomste! We spreken om 14u af aan de lokalen en om 17u sluiten we het jaar af.

26/05 Inschrijvingsavond kamp
Hey jonggivers! Vandaag is het geen vergadering maar jullie kunnen je wel van 17u tot 19u inschrijven voor het kamp (van 10 juli tot 21 juli). Als je niet kan komen, geen zorgen, je kan je ook online inschrijven.

Stevige linker van jullie leiding

Merel Lambrechts: 0476501972
Roos Camps: 0472791195